Spordihuvilised on palju muutunud. See on muutunud nii palju, et see ei ole enam selline, nagu me fänne alati tundsime. Tegelikult ei ole see enam midagi sellist nagu varem. 

Fännid ei ole enam lihtsalt oma lemmikspordi jälgijad, nad ei ole enam pühendunudmängule ja kaasaelamisele, mida varem võis kohata staadionil või pubis otseülekannet jälgides. Lisaks on kasiino boonused üheks kõige meeldivamaks osaks

Nad ei ole enam need tavaliselt kangekaelsed võistkondade või sportlaste toetajad – eriti väga võistluslike spordialade puhul, kes tülitsevad sõprade või sugulastega selle üle, kes keda võidab või kes on teistest parem. 

Nad ei ole juhuslikud spordiennustajad, kes tuginevad oma intuitsioonile ja emotsioonidele mängu suhtes, vaid hoopis kalkuleeritud ja süstemaatilisele analüüsile. Nad ei ole isegi fännid, kes jäävad spordiala juurde, mida nad tõesti armastavad, ja keskenduvad kogu oma kihlvedude tegemise oskusega sellele spordialale ja heldetele kasiino boonused ilma sissemakseta.

Tänapäeva fännid on teistsugused. Nad on muutumas homseteks spordivaatajateks, kes on tuntud territooriumidest kaugel. Internet, sotsiaalmeedia ja muidugi fännide põlvkond ise on uue spordifännluse puhul väga kriitilise tähtsusega. 

Internet on muutnud kõike, mida me teame spordi vaatajate ja vaatajaskonna kohta. Fännid ei pea enam füüsiliselt mängus osalema, et saada rikkalik kogemus sündmusest ja saada Eesti kasiino boonused.

Internet

Loomulikult erineb spordi otseülekande vaatamine märkimisväärselt selle vaatamisest voogedastuse kaudu, kuid tänu interneti lihtsusele ja mugavusele on nüüd kaks asja teisiti: esiteks jõuab sport rohkemate sihtrühmadeni ja seega kasvab spordifännide arv ning teiseks saavad fännid nautida mängu vaatamist otseülekandes, kui see toimub sõna otseses mõttes ükskõik kust. 

Kuid interneti roll ei lõpe siinkohal. Fännid on üha enam kaasatud kõigesse, mis puudutab nende lemmiksporti. Nad omandavad aktiivselt rohkem teadmisi tehtavate kihlvedude kaudu ning nad jälgivad tähelepanelikult oma armastatud spordiala meeskondade või sportlaste elu ja igapäevaelu. Lõpuks saavad fännid rohkem siseringi vaatenurki mitte pelgalt pealtvaatajaid, kes nad kunagi olid. 

Sotsiaalmeedia

Me ei liialda, kui ütleme, et sotsiaalmeedia on muutnud kõike meie elus ja see juhtub ka spordi puhul. Fännid ei ole enam samasugused tänu sotsiaalmeediale ja selle kaudu levivale infole. On olemas veebikogukonnad ja sotsiaalvõrgustiku grupid, mis on täielikult pühendatud fännlusele, ja see tähendab, et spordifännid ei pea ootama, kuni nad füüsiliselt teistega suhtlevad, et rääkida spordist. Nad saavad seda teha 24/7 ja kogukondade “piirides”. 

Lisaks ei ole nad enam pelgalt pealtvaatajad. Nad saavad sõna sekka öelda ja nad väljendavad – sageli liiga elavalt – oma arvamust mängude, meeskondade või mängijate kohta. Ja seda tehes võivad nad mõjutada ka mängude dünaamikat või mida iganes. 

Sotsiaalmeedia on teinud “uute” fännide sünni heaks veel ühe asja. Inimesed saavad otse vestelda spordiorganisatsiooni, agentide, sportlaste, ametnike, juhtide, treenerite ja kõigi nende poolt toetatavate spordialade esindajate või valijatega. Varem ei olnud see kuskil võimalik ja privileeg suhelda ja mõnega neist kõigist rääkida oli väheste privileeg. 

Põlvkond

Z-põlvkond on omaette põlvkond, millel on oma roll selles, millised fännid inimesed on. Z-generatsiooni fännid on aktiivsemad, nad ei jälgi lihtsalt spordiala, vaid tahavad tunda end seotud ja kaasatuna. Näiteks meeldib neile näidata oma armastust meeskonna vastu, ostes kaupu, jälgides mängijaid sotsiaalmeedias, võttes üle nende imetletud inimeste käitumist ja stiili. 

See on täiesti uus põlvkond, mis sünnitab täiesti uut tüüpi fännid. Fännid, kes ei armasta alati parimat mängijat, vaid seda, kes jõuab rohkem nende südamesse või mõttesse. Fännid, kellele ei meeldi spordivaatajate või külastatavuse staatilisus, vaid kes tahavad rohkem tegevust, olgu see siis online või offline. Fännid, kes tahavad kindlasti ka rohkem pühendunud spordiinimesi – inimesi, kes ei ole ainult sportlased, vaid ka sotsiaalsed tegutsejad.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *